Brc__ bende çok kötü griptim ve öksürüyordum 1 çay kaşığı zencefil ve balı karıştırıp her akşam bir kaşık aldım çok şükür geçti grip içinde vücuduma karabiber ve limon sürdüm ve terledim 3 tane t.shirt değiştirdim o derece ve hiç ilaç kullanmadım çok şükür şimdi iyiyim sizede çok geçmiş olsun 🙏