Busealp Ben 20+3 günlüğüm midem bulanmadı henüz bel sırt agrısı yasamıyorum 🥰Sizin nasıl geciyor hamileliğiniz hanımlar😅
zeyzey95 Busealp 7+2 oldum hiç midem bulanmadı bir iki kere hafif oldu bazen unutuyorum bile o kadar normalim 🤣
Ruyaninprensi Busealp 13 haftalik olcam hala bulantidan bisi yiyemiorm istahim yok mutfaga zor giriyorum
Serena Busealp Bende 20+6 yim hersey yolunda hic agri felan yasamiyorum şükür hersey yolunda guzel geciyor 😊🤩
Wonderanne zeyzey95 al benden de o kadar 23 olduk hareket etmese bende unutuyorum aklıma gelince aaaa ben hamileyim oluyorum ama tabi bu işin esprisi bizim sıkıntılı geçiyor çoğu zaman mide sırt bel bacak ağrıları ve tabi uykumu anlamıyorum sabah uyanınca hiç uyumamış gibiyim
Busealp Belmaaa inşallah tez zamanda geçer 🥰ben hala hiç ağrı çekmiyorum hiç bu sürede bos kalmadım sürekli hareket ettim ondan sanırım yada henüz çok küçüğüz
Sxbmd 6+6 günlük hamileyim,iştahım yok,çoğu yemekleri yiyemirom,kusmuyorum,ama yemekte yiyemiyorum ve bütün gün halsizim
Belmaaa Busealp 26ya kadar hiç ağrı çekmemiştim çalışıyordum yürüyüş yapıyordum ev işlerini hiç saymıyorum zaten ama 27de bel ağrısı bir anda başladı sanırım kemiklerim güçsüz
Busemelisa 23+2 devamli ayni tarafa yatamiyorum bacagim ve kalcam uyuşuyor ve bazen bel kasik ağrısı..
matrushka 32+0 moralimi motivasyonumu iyi tutmaya çalışıyorum her şeye rağmen. Korona vs pozitif olmak zorundayız mutlu anne mutlu bebek.
Merveipekk 33 haftalığız bizde ama ne mide bulantım bitti ne mide yanması ben bittim onlar bitmedi ilk zamanlar ne rahat ve güzelmiş kusma vardı ama yanma yoktu bel ağrısı yoktu 30 dan sonrası baya zor oldu benim için geceleri yatamamak cabası şansıma son zamanlarım da gezip hareket etmek varken bu virüs belası çıktı başımıza Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Sueda29 Busealp başlarda iyiydi.30 dan sonrası kabus gbi hiç bulanmayan midem bulanıo.bogazım alev alev yanıo.şimdide kasılma toplanma çıktı sürekli wcdym zaten.boğaz yanmasını allah kimseye vermesin:( harekette edemiorm virüs yüzünden temizlk bile yapamıom hemen yoruluom eşim saolsn yardm edio
Degisken 24 haftalığım hala kusuyorum. Daha azaldı ama . Arada mide yanmam da olmaya başladı. Kabızlık da yaşıyorum .2 gün iyi 1 gün kötü ilerliyorum..