Kızlar merhaba , son bi hafta 10 gün de Buca kadın doğum hastanesinde doğum yapan varmı aranızda ?
2 hafta kaldı doğuma virüsten dolayı endişeliyiz durum nedir hastanede , refakatçi alınıyor mu ? Sezaryan doğumda 2 günmü kalınıyor yine ? Ortam nasıl steril mi ? Lütfen cevaplarsanız sevinirim 😍 Herkese bol saglık diliyorum 🥰