ben 26. haftamda yaptirdim. randevu almakta sorun yasiyorsaniz 8 bucuk 9 gibi gidin hastaneye, randevulari baslamadan once doktorunuzu yakalayin ve 28. haftada oldugunuzu soyleyin. cunku bu test icon en dogru sonucu 24 ve 28. haftalar arasinda alabiliyorlar.
kapidaki sekreter sorun yaratirsa iceri girmeden “kanamam oldu” falan gibi bi yalan soylersiniz, doktorunuzu gorunce seker yuklemesi icin geldiğinizi, gec kalmamak icin kanama yalanini soylemek zorunda kaldiginizi soyleyip kibarca ozur dilersiniz. aksatmayin