Bende 36 + 2 deyim sol tarafıma ağrı giriyor sadece. Oda idrarımı çok tutarsam yada uzun süre oturursam oluyor el ve ayaklarım şişti. Ellerimi yumruk yapamıyorum. O derece çok ağrıyor. Ayak tabanlarımın altı şiş basamıyorum. Haftaya kontrolüm var bebeğim ne alemde hiç bilmiyorum. En son 30 haftalıkken kontrole girmiştim