Nurtav Merhaba arkadaşlar. 38+3 günlük hamileyim. Dünden beri karnımda sürekli ince bi ağrı var. Sızı gibi sanki başka bişey yok sadece ağrı. Nişan su gelmesi olmadı. Doğum yaklaşıyor olabilir mi ?
mervik21 canım heran tetikte ol bazen belirti olmadan kendini hop doğum masasında buluyorsun ben ishal oldum sahip doğum yaptım