Canım seninle günümüz aynı. Bende sende olanlar bile yok 🙈🙀 1 tane battaniye, 1 tane takım, 3 tane çorap var. Bakım malzemesi, kıyafet hiç bişey yok. Bende Nisanı, mayısı bekledim, şimdi bu olay çıktı. Umarım doğuma kadar düzelir. Ben bekleyeceğim mayısa kadar birşey almayacağım, erken doğum ihtimali her zaman olabilir Allah yazdıysa. olursa artık babası getirir esya napim 😀 şimdilik beklicem, belki o zamana kadar düzelir kendim gidip seçerim. Ama üzülecek bişey yok yeterki şu hastalık bizi ailemizi etkilemesin, en büyük zenginlik sağlıkmış gerçekten. Sıkma tatlı canını 🍭🥰😘🌹