mavimerve beslenmenize dikkat edin hareketlerinize de tabi. Kardeşime konulan teşhis geçici kemik iliği ödemi. Aynısıdır diye bişey ben diyemem sizi de korkuttum özür dilerim. Ben 32 haftalık oluyorum kardeşim doğuralı 40 gün olcak yakında. 6. Aylarda başladı şikayeti artarak devam etti. Önce sol taraftan başladı şimdi sağda dolaşan bir ağrıydı. Gebelerde görülebilen bir durum zaten araştırınca gördük. Bebeğini kucağına alıp yürümesi bile yasak öyle diyim o ayağına basmaması ve dinlenmesi gerek süt verdiğinden ilaç alamıyor aslında ilacı var. Geçecek bir durum kalıcı değil dediler ama ne zaman geçer tam bişey yok kısa da sürebilir uzun da dedi doktorlar. Ortopedi uzmanı mr sonucunda söyledi bunları. Biz kardeşimin saçma sapan beslenmesine, vitaminleri düzenli kullanmamasına ve stresine bağlıyoruz. Bir defa da düşer gibi olmuş o hareketle başladı diyor kendi. Bu benim kardeşime olan bişey size belki yel girdi ve geçecek bana da bi kaç gün ağrı giriyordu magnezyumla geçti. Kendimden evvel onu gördüğüm için çok dikkat ediyorum öyle bir şikayetim yok ama bende de hemoroid oluştu. Bu hamilelik malesef insanların eksik yerlerini açığa çıkarıyor. Dişlerim de ağırıyor. Biz kardeşime hareket et dedik sürekli ama hata etmişiz meser yatması lazımmış. Uzun oldu biraz ama inşallah geçici bir süreçtir sizin için stres olmayın doktora danışsanız iyi olur ama gebelikte mr çektirmek sıkıntı. Allah yardımcımız olsun hepimizin🙏🏻