Bayanlar doğuştan 1 böbregi kucuk ve apandis ameliyatı olan biri hamile kalabilirim.
Kız arkadaşım yakında evlenicek ve bunu dert ediyor Dr gidelim beraber soralım diyorum ama kadın doğuma gitmek istemiyor altdan muayene olunca birşey olur diye korkuyor sürekli anlatıyorum birşey olmaz Dr söyleriz dikkat eder varsa bir rahatsizligin erkenden önlem alırız diyorum ama anlamıyor beni
Çevresinde böyle bir durumla karsilan varmı acaba