Sevtapdemir Merhaba kızlar bu dönemleri atlatmış ya da bu dönemlerde olan hamilelerden yardım almak istiyorum. Bugunden beri kasıklarıma sancı giriyor birden sonra geçiyor sonra tekrar giriyor. Normal midir böyle olan oldu mu acaba?
Mevaaaa5555 Sevtapdemir 10 haftalık hamileyim benim de ölye kaşık ağrım var aniden oluyor sanırım bebiş yapıyor bunu
TeacherS Sevtapdemir şöyle söyleyim bend de oldu canım doktor un dediği bu rahmin büyümesiyle de alakalı olabilir düşük tehlikesi olan da aynı şeyle geliyor bu yüzden ultrason a bakacağım yani doktor bile bu şekilde söylüyor canım o yüzden doktor a git tehlikeye atma bebişini
Tgcy Sevtapdemir korkma canım lekenme olmadığı sürece sıkıntı yok diyorlar ama dinlen yorulma çok ben 16 haftayım hala devam ediyor bebek büyüdükçe oluyormuş bu durumlar