Selam kızlar😌 malum olaylardan ötürü e bebek mağazaları kapalı. 32.haftamdayım😌 bebişin bir kaç şeyi var ama bebek arabası hastane çıkışı işte müslin battaniyedir biberondur falan ateş ölçer gibi eksikleri kaldı, tahmin etmedik tabi olaylar böyle olacak mağazalar kapancak alırım diye düşünmüştüm. Kısmetse doğum mayıs 20 ama bizim kız erken davranır mı allah bilir🙏🏻 Sizce e bebeğin istesinden falan eksikleri toplu almalımıyım ne zamana hazır etmem daha iyi olur hastane çantasını. Benimde lohusa vs pijamamdır hiç bir şeyim yok