EsraaMus merhba canım bnde 33 haftalık ikizlere hamileyim geçen hafta yokadık. Minoris deterjan aldık. Kıyafetleri beyaz, renkli, battaniye, önlük şapka çorap eldiven.. diye ayırdım… önce beyazları yıkadık alt üst atlet kuruduktan snra ütülemeye başladık renklileri attık yıkadık .. onlarda bittikten snra sadece battaniyeleri alt açma minderini yıkadık.. en sonda çorap şapka eldiven önlük hepsini attık yıkadık ütüledik … 30 derecede 15 dk yıkama programında yıkadık…. ütüler bittikten sonra hastane çantalarını hazrladım . Kişi başı 3 er takım yaptım büyük kilitli boy buzdolabı poşetlerine koydum…