Merhaba anne adayları ❤️
Biz bugun 1 ay 27 gunluk olduk bir happy mom klasigide benden gelsin “ bende hep buraya dogumumu yazmak icin sabırsızlaniyordum”
Hic beklemedigim bir gebelik olmuştu ramazanda hamile kaldım ama bilmiyordum bayramda hep uyuyarak gecirdim uyku haric hicbir belirtim yoktu bayram sonrası disciye gittigimde migdem çok bulanıyor du doktorun gebemisin diye sorunca ozaman aklım başıma geldi gunum gecmisti hemen test yaptim ve gebe oldugumu ogrendim eve geldigimde esime testi gosterdim ama inanmadı nasıl falan dedi sadece bir kereden yanlisikla kalmisim sonrasinda 3 ay cok zor bir hamilelik gecirdim bas donmesi ve tansiyon devamlı düşük 4 yasinda kizim var ona bakmak ölüm gibi geliyordu cunku wcye bile sürünerek gider olmustum bu zamamda kayın validem cok destek oldu evimi temizler hergun yemek yapar kızımı da babası isten gelene kadar bakıyordu 4. Aydan sonra cok guzel bir hamilelik yaşadım hamile oldugumu anlamıyordum bile esimede hep şaka gibi geliyordu 8 bucuk aylık oldugumda sezeryan icin gun aldim ve 31.01 de oğlum gelicekti doguma gidene kadar devamlı temizlik yaptım hamilelik psikolojisi sanırım birde bana bebek zayıf diyordu doktorum bende takmıyordum hiç sağlık li olsunda diyodum doğum çantamı hazırlamıştım herseyim hazırdı ve yola çıktık o gun ucuncu sezeryan sırası benimde 12 de doguma aldılar beni cok heyecanlıydım acaba nasil olcak diye dogum sırasında cok istifra ettim doktorum 12den sonra bisey yedinmi bukadar istifra ediyosun dedi yememistim ama 12 olana kadar ne bulduysam yedim abarttım baya sanırım sonra oglumun aglama sesini duydum bi tosuncuk dogdu dediler oglumu ootum ve sonra tamamen bayilttilar dogum bittikten sonra titreme ve usume geldi normal di kizimda da istege bağlı sezeryan olmustum ve surecin nasil ilerledigini biliyordum tek sıkıntım idrara cok geç çıktım hatta eger bir saat daha idrarımı yapamazsam sondayı geri takicaklardi korkudan ne kadar su bulduysam ictim birde kayısı kurusu koymustum çantama onuda yedimki problem yasamamak icin sondayı takarken canım okadar acımıştı ki tarif edemem bile doğum sonrası eve geldik yanimda kimsenin kalmasını istemedim cunku esim en buyuk destekcim bu surectede kayın validem hergun 8dr geldi islerimi yaptı yemek vs. Destek verdi sagolsun bana gore problem hiç yaşamadım cunku her konuda her olayda kendimi motive ettim 😊 sorularınız olursa cevaplaya bilirim 😊bu arada insallah sizde guzel bir hamilelik yasar ve saglikla bebeklerinizi kucağınıza alabilirsiniz ❤️