Ugurarasinannesi Kızlar bu humana kimyonlu rezene çayını kullanan var mı aranızda bebeğim 15 günlük çok gazi var damla kullanıyorum ama etki etmiyor çok sancılanıyor elimden de birşey gelmeyince üzülüyorum bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
Sumeyye_g Ugurarasinannesi sadece kimyonu suya katıp demlenmediniz bekleyip karıştırıp içiyor du arkadaşım faydasını gördüm dedi benimde 1 haftalıj bebeğim aldım şazım olur diye kenarda duruyor