KardelenYB sen başka doktora da görün bence çünkü o görünen şey yolk kesesi canım her bebekte olan bişey gebelik kesesi oluştuktan sonra yolk kesesi oluşuyor daha sonra embriyo oluşuyor 9. Haftaya kadar da bebek büyüdükçe yolk kesesi kayboluyor onun olması kötü bişey değil aksine yolk kesesi oluşmadığında bebekte oluşmuyor sadece kesesi oluşup kalıyor ve boş gebelik oluyor senin ki gayet normal görünüyor ama diğer arkadaşın dediği gibi ultrasonu da kötü gerçekten başkasına daha görün