Nuraan_k Öğlen Fırın tepsisini çıkarırken göbek deliğimintam altında bi 10 parmak kdr yandı kırmızı bi iz kaldı ve bi kaç küçük su topladı.. dayaniyim dedim ama üstümde ki değdigi an yanıyo 31+6 haftalığız yanık kremi sürebiliyormuyuz ?
Nadis_cvk Nuraan_k sürmekte geç bile kalmışsın bir patatesi kabuğu ile ortadan bölde tut üzerine iz kalmasın
Emine-5 Nuraan_k canım benim ayağıma Şubat ayında su torbası patlamıştı ve yanmıştı.elmayı rendeleyip sardım çok faydasını gördüm.ayrıca silverdin yanık kremi dktrum bnu vermiştim hiçbir sakıncası yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.gcmis olsun
Nuraan_k Nadis_cvk Emin olamadım o yüzden sürmedim birşey zararlı olur diye ve eczaneci pişik kremi verdi yanık kremi zararlı dedi
Aprilsmom Benimde elime sıcak süt dökülmüştu, annem yumurtanın beyazını sürdü, orda kuruyo zaten akşama kadar yıkamadım, iz falan kalmadı deneyebilirsiniz acısını falan alıyor, geçmiş olsun