Lipnem_66 merhaba , benim 50 gr şeker tarama testinde bir saat sonraki sonuç 170 çıktı ve doktorum biraz yüksek , yediklerine dikkat etmen gerek dedi herhangi bir takip istemedi . Okuduklarımda ise 140 üstündeyse tekrar bakılması gerektiği söyleniyordu . İçim rahat etmesi başka doktora sordum o da aynı şeyi söyledi . Yani hiç takip etmiyorum korktum şimdi 🤭