Sezeryan olacak anneler. Hiç korkulacak bir şey değil .18yaşında kendi isteğimle sezaryen oldum .. eğer rahat olursanız panik yapmasınız hiçbir problem çıkmaz eşimin ameliyata girmesini istedim bırakmadılar o zaman beni ameliyata aldıklarında eşime bakınca Ağladım Ama korkmadım orada beni teselli etmeye çalıştılar Belimden iğne vurdular acımadı Kendinizi kasmasanız sorun olmaz Ve ayaklarıma sıcaklık hissettim sonra doktorla sohbet etmeye başladık O zaman zaten bebeği çıkarıyordu Ben de eşimle nasıl tanıştığımı anlatıyordum. Ve sonra karnıma bastırdılar bebeği çıkarmak için. Orada çok canım yandı acı yok hissediyordum baskıları Sonra bebeğimi bana gösterdiler tam dikat edemedim kendimdeydim ama başımı bi sağa bi sola getirip getiriyordum
Sonra sedyeyle Beni odaya götürdüler. Ozamn yine eşim kapıda bekliyordu görünce duygulandım ağladım.
Ve yukarı çıkınca kızımı emzirdim göğsümün ucu yoktu emzirmeye çalıştım. Yinede ilk gün az vardı sütüm sonra 2.3gün sonra çok şükür geldi baya iyi emzirdim.
•Sezaryen zor olan kısmı ameliyatken bebeği çıkarırken karnımı bastırması.
2• odama gidince mikroplar çıksın diye. Tekrar karnıma bastırması bi 7.8 defa bastırdı gidip geldiklerinde. Dayanın orda
3• ayağa kalktığımda çok zorladım ama kalmaya çalıştım. Ve bol bol yürüdüm kendime geldim
4günde tam kendime geldim
Hastanede zatn onalr hasta bezi veriyorlar. Almanıza gerek yok özel hastane de
Göğüs ucu kremi alın önceden. Ben almamıştım göğüs ucum yaralandı sağlık ocağına gittim göğüs ucu kremi yazdı LANOLİN DİYE 50₺ ama faydasını gördüm iyi oldu göğüs ucum.
yaşam hastanesi dr Zeynep Burcu şeker. Çok memnun kaldım. Hastanesi de çok temiz ve ilgilenmiyorlardı.