Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim ilk hamileliğim fakat 3 gün önce kahverengimsi bi akıntı geldi sizde de oldu mu bu ve doktorum bi ilaç verdi kanaman olduğu zaman iç diye kanama olması normal mı ilk hamileliğim olduğu için biraz tecrübesizim yardımcı olur musunuz kafama takılıyor da😔