Merhabalar .Midemde 2 gündür yanma var ama farklı bir yanma.etrafimdaki insanların birçoğu bebek saç çıkarıyor buyuzden miden yanıyor dedikler.doktoruma danıştım yediklerinden dolayı oluyor dedi ve Gaviscon şurubunu verdi ama benim hala midem yanıyor kullanan arkadaslar var mi faydasiji gorduler mi devam etmeli miyim yoksa birakmalimiyim