Merhabalar acil !
Son adet tarihim 31 Ocak adetime göre 8 hafta ama ultrasona göre 6 hafta oldu 10 gün önce lekelenme şeklinde kahve rengi akıntım olunca acile gittik acilde kadın doğuma çıkarıldım alttan muane yapıldı kese var kanama nedeni bulamadılar kesenin içinde yolk sac vardı 2.5 mm o gün 4 hafta 6 güm ile uyumlu yazmışlar ben sonradan tekrar doktorlara gittim üstten ultrason ile 1.56 cm kese var dediler yolk saçı göremedi neyse o gün devlete gittim oda göremedi yolk sac beslenme kesesini nedendir eğer 2 hafta sonra bebeğe dair bir şey göremezsek kürtaj olucam nolur aynı durumu yaşayan var mı yada boş gebelik bu şekilde mi oluyor ?