Yelizcebni Çalışan annelere sorum olacak. Ben bir kurumsal bi firmada çalışıyordum ve bu virüs çıkınca bizi ücretsiz izne ayırdılar Nisanın sonunda da Doğum iznine ayrılacaktım, acaba alabilirmiyim Doğum parası ? Ücretsiz izne ayrılmam da problem çıkar mı ?
sukranaslier Yelizcebni kaç haftalıksın ayrıca son 90 gün sigortan varsa bir yılın içinde problem olmuyor bende nisan başında çıkcaktım ücretsiz ine çıkardılar bende raporumu başlattım bir hafta önce zaten rapor birttikten sonra 2 ay daha ücretsiz izin alacağım
Sekuhan Yelizcebni bende aynen öyleyim ama ben dedim 21 nisa da 32.haftam doğum iznine çıkacağım sigortamı yatırın dedim en azından. Ama maaş verilmeyecek,bu durum geçerse isteyeceğim hakkım olan parayı
Kbr_71 Yelizcebni son 3 aylık brüt hesaplanıyor diye biliyorum doğum parasının ne kadar alacağını son ayın ücretsiz izin olursa maaş az alırsın yinede araştır iyice
sukranaslier Yelizcebni bir yılın içinde 90 gün sigortan varsa problem yok canım zaten bu karantina uzayacak gibi duruyor asgari ücret desteğine başvuru yaptın mı
Yelizcebni sukranaslier 1 yıldır çalışıyorum şimdi ücretsiz izindeyim 90 gün çalışmışlığım var yani. O asgari ücret ödeneğini iş yeri başvuru yaptı yakın zamanda sonuç gelicekmiş
Yelizcebni Sekuhan ben demedim işte sigortamı yatırın diye bi sorun olmaz umarım ücretsiz izin aldığım için.
Kbr_71 Yelizcebni şubat mart nisan nisanda ne kadar maaş aldınız bilmiyorum ama izinliyseniz ona göre kesiyo özel şirketler paradan benim mesela son 3 aylık brütüm 3 binin üstünde ne kadar alacağım bende bilmiyorm en düşük 7.500 olacakmş
bdlry Hanımlar bu doğum parası nasıl oluyor hiçbir bilgim yok özelde çalışıyorum. Şirketimizde sağolsun hiçbir bilgi vermiyor. Şu an virüsten dolayı ücretsiz izne cıktık nisan sonuna kadar. Ama ben doğum iznime (37.haftada) mayıs sonu gibi cıkıcam. Doğum parası almak için ne yapmam lazım? Özel şirket.