Ben bugün gittim medicanaya önlemlerimi alarak eldiven maske taktım koridorlar bomboştu ilk kez öyle gördüm hastaneyi girişte hemen ateş bakıyorlar rahatsızlık olup olmadığını soruyorlar baya iyiydi tedbirler sadece kadın doğum polikliniği kalabalıktı o da yine önceki zamanlara göre sakindi kendi önleminizi alıp gidin bence bebeğin ve sizin sağlığınız daha önemli ve Allah korusun bir risk durumunda koronodan daha tehlikeli olabilir