Hangi hastanelere gittiniz peki anneler? Ben anıt refika hanıma gidiyorum memnunum ama detaylı ultrason için başka hastaneye gitmem gerekiyormuş sizler hangi hastanede yaptırdınız üçlü tarama için virüsten dolayı gitmek istemiyorum ama organlarına bakılacağı için önemli hastaneler ne durumda bilmiyorum onu da