[bilinmeyen] benimde geliyor 27+4 günlük hamileyim 2-3 kere geldi yumurta akı kıvamında böyle sümüksü beyaz sarı karışımı bi akıntı ama ben önemsemedim doktorum bana kokuyorsa sıkıntılı demişti 20 haftalıkkende gelmişti 2 kere falan. Şimdi hiç yok mesela sen yine doktoruna git ya da acile kendini anca öyle rahatlatırsın. Hamilelikte zaman geçtikçe akıntı değişebiliyor ama yine de görün sen