pamuk32 Kzlar merhaba tek yumurta ikizlerime hamileyim bugün ic camasrmda normalde akıntım vardı zaten ama bu defa biraz su şeklinde gördüm normal midir sizce çok çok aşırı değildi ama endişelendim yine de 🥺
nursenakaynak01 pamuk32 bugun bende ayni seyi yaşadım 29 haftalik olduk sabah kalktigimda el büyüklüğünde islaklik vardi hastaneye gittim ama mantar oluşmuş
pamuk32 Esrakurukuz akintiymis şimdilik canım ama sürekli takipte ol dedi. Dua edin nolur hepmz sağ saglim alalım kucağımıza 🤲
pamuk32 inancin_annesi kızlar gittim geldim şimdi. Bı sızıntı görmedi bebekler iyi dedi. Ebe baktı zaten doktor yoktu.. takip et sürekli dedi enfeksiyon çok fazlaymış. Enfeksiyon geliyor dedi.. sürekli yat kalkma su süreçte suyu takip et dedi.. bakalım Allah bize bağışlasın stres sıkıntı oluyor hep 🥺 su gündemde sakin kalmak çok zor… Eşimde hastanede çalışıyor onun stresi. Allah sonumuzu hayır etsin insallah 🤲
Esrakurukuz pamuk32 fitil verdiler mi dicem doktor yok dedin benimde oluyor öyle enfeskyon çok vardı fitil kullanıyorum kesiliyor
Y0604 pamuk32 aynı durumu bende yaşadım bugün doktorum hastaneye kabul etmedi umarım hayırlısıyla kucağımıza alırız
inancin_annesi pamuk32 daha gitmedim ki hastaneye basından beri benim böyle doktora bile soylemeyi unutuyorm
inancin_annesi pamuk32 daha gitmedim ki hastaneye basından beri benim böyle doktora bile soylemeyi unutuyorm
pamuk32 Tgb2310 sıklıkla lavaboya cktm canm bide ondan da korktum bide öyle akıntı görünce su mu bitiyor die. Öyle oldu mu hiç 🥺