Rabianurr 36+6 haftalık hamileyim aşırı derece kasık ve bel agrım var ama ne nişan nede suyum geldi telaşlanmalımıyım ? Bu agrilar normal mi sizce 🤔
Kizim_ve_Annesi Rabianurr ayni durumdayim 36,4 haftalik hamileyim bekliyorum acaba suyum gelicekmi dogurucakmiyim😱
KubrAbdullahh Rabianurr canım bende 36+5 haftalıgım benmde ara ara sancım oluyo çok korkuyorm sonra geçiyor dün 4 kere oldu en sonuncusu çok şiddetliydi 2 dk falan sürdü geçti bugunde bi kere oldu sabah sancıyla uyandm asagıya çok baskı yapıyor bebek
Rabianurr Selva98 kendi doktorum hafta sonu yok canım genelde nöbetçi de erkek doktor var o yüzden aramadım açıkçası
seheryldrm Seymabebgm benimde dünden beri belim ağrıyor hafifliyor oluyor sanki nadiren ama sonra artıyor vakit tutulabilecek gibi değil yani sürekli bir ağrı 39+2 yim nişan veya su gelmeden hastaneye pek gitmek istemiyorum zaten doğum olmadığı sürece doğru düzgün ilgilenmiyorlar da😒
Rabianurr Seymabebgm ıyi çok şükür canım 🤲 seheryldrm aynen bende ilgilenmedikleri için gitmek istemedim açıkçası inşaallah yalancı sancidir senin haftan gelmiş yine canım
sura_95 Sıcak bi duş al canım geçerse yalancı sancı olabilir geçmezsede bi doktoruna danış nolur nolmaz
mervik21 suyunuzun gelmesini neden bekliyorsunuz benim suyumu doğumdan 3 4 dk önce patlattılar kese kendisi patlamadı her doğumda su gelmez kanama olmaz bende ne kanama ne su olmadı sancılarım düzeniydi ordan anladim
Rabianurr mervik21 Sancılarım ara ara düzenli ara ara düzensiz olduğu için evde kalmayı tercih ettim açıkçası hastaneden daha güvenli evim su durumda inşallah geçer
Rabianurr KubrAbdullahh Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşAllah canım çok zor günlere geldi doğumlarımız Rabbim merhameti ile muamele etsin inşAllah 😪🥰🤲
mervik21 Rabianurr tam emin olmadan gitme zaten içine doğuyor insanın ya doğuruyorum bu sefer diyorsun allah yardımcın olsun