ebrupolat06 kesinlikle Medical Park hastanesi ve doktor olarak da Yüksel Kurban.Benim riskli bir gebelik ve adam o kadar tane tane tek tek anlatıyor ki herşeyi Allah ondan bin kere razı olsun.benim bu ikinci bebeğim hayırlısıyla,iyi ki bu hocaya denk geldim.11+2 yım ben de.haftaya cumartesi gidicem hayırlısıyla.adam ilk muayeneden itibaren hiç internetten filan birşey araştırayım deme, aklına ne takılırsa ara bana sor dedi.ne zaman da Whatsapp tan bişey sorsam müsait olur olmaz hemen cevap veriyor.