AlmiraHilal Kızlar darica farabi devlet hastanesinde dogum yapan var mı?orayi düşünüyorum ama odalari hemşireler doktorlar filan nasıldır?
Semakrkmz AlmiraHilal benim akrabam orda yaptı doğumunu hemşireleri gayet ilgiliymiş zaten bir kaç saatede eve çıkarıyolar memnundu yani .