aysesensoy Gebelikte çenesinde ya da başka bölgelerde kararma,kuruluk yaşayan var mı? Neler kullanıyorsunuz?
Edatalha aysesensoy benim çenemde oluştu kızartı gibi bi pütürlülük var ne sürdüysemde geçmiyo 29 haftalık olduk doğumdan sonra geçer inşallah
muzisyenanne06 aysesensoy benimde sağ gözümün altında kırmızı döküntü gibi leke oldu geçmiyor 28. Haftayı geçtik ama insallah doğumdan sınra geçer fondötenle bile kapanmıyor 😔 çözüm bulamadım ne yaptıysam
deletedmom24 aysesensoy çenemde burnumun yanlarında sırtımda ensemde göğüs aramda 😔 lekelenmeler kızarıklık var. Cildim çok kuru pul pul dökülüyorum. Çay ağacı ve aynısefa kremi kullanıyorum bol bol. Çok su içiyorum hafifledi biraz..
aysesensoy Zeynpaysimannesi benimde yaa parmak aralarim pul pul dokuluyor😔 ki gunde 4 lt fala su iciyorum..
Zeynep89 Zeynpaysimannesi cinsiyet bellimi ? Benimde 12+4 . Ellerim en basindan beri cok kuruyor. Normalde pek kurumaz. 🤐
Dua Haftamdayım ve yüzümde döküntü oluyor sürekli tıkayın diyordu uygulama ama faydası yok nemlendirici de yeterli olmuyor siz neler yapıyorsunuz
aysesensoy Dua bugun eczaneye gidicem iyi bir nemlendirici icin size de yazarim..cenemdekiler icin doktora gittik bir karisim yaptirdi eczaneye onu kullaniyorum
Bannesi muzisyenanne06 Cnm bildiğimiz arko krem varya tüpte olan, sabah akşam onu kullan. Bendede olmuştu doğum drum arko krem demişti kızarıklık ve kuruyan döküntüler için. Vee çok şükür geçti
Adabahar Ben de 26 haftalığım çenemde burnumun yanlarında kızarıklıklar var hani çok yorulursun yanaklar al al olurya öyle geçmiyor :/
Dua aysesensoy çok teşekkür ederim ben de şimdi zeytinyağı ve toz şekerle peeling yaptım çökmeyi geldi gece yatmadan da zeytinyağı sürüp yatacağım sabaha durumu bildiririm 😊
Aysesoner Dua zeytinyağı ile şeker tüylenme yapar. Hemde zeytinyağı pek önerilmiyor kana çabuk karıştığı için.
aysesensoy Fatma_kahve günes kremi kullaniyor musunuz😔 cildiyeye gidin bi krem karisimi yapiyorlar hafif soyan..