Kızlar 31 hastalık hamileyim. Bebeğim çok fazla hareketli bu bir kaç gündür. Yani nasıl desem böyle tekme atma değilde sanki kendini oradan oraya vuruyor gibi. Bazen titreme gibi şeyler oluyor bebeğimde. Böyle içeride sanki fır fır dönüyor. Bu durum bazen beni korkutuyor açıkçası. Tecrübeli olan anneler sizce bu normalmi