Kzlar hzlı kilo alıyorum die arkdşlardn biri şekerine bak demişti evde babamın şeker cihazı var açlık ölçemedim tokluğm kahvaltıdan snra 195 akşam yemeğndn snra ve yatarkende ölçeceğm gene böyle yüksk çkarsa hstaneye gdceğm şekerm yüksekmi kzlar yani şekermi var bende 😰