Demode Ulkar 3 buçuk 4 kilo aldım cinsiyet için yüzde 90 kız dediler oysa nedense hep erkek hissediyordum hiç hamile gb olmadım bulantı vs biseyim olmamıştı ama henüz bir işim bulamadım 🤷
Minikus58 Ulkar ben 1 kilo aldım sanırım hastaneye de gidemiyorum cinsiyet de erkek gibi ama tam öğrenemedik 😁 pek bi sıkıntım yok şükür akıntım var biraz böyle durumlar :)
Dzeyy Minikus58 bende 17 haftalığm hamile kaldığmdan ibaren 3.5 kilo verdim başlangçta daha o kiloyu almadm aynı devam ediyrz bakalım 😊
Minikus58 Dzeyy başlangıçta kilo veren çok oluyor . Hayırlısı ben çok da almak istemiyorum zaten bakalım :)