Merveyunus31 Kızlar ben 20 haftalık gebeyim dünden beri karnimda huzursuzluk var bebisimin hareketlerini hissediyorum onda sikinti yok ama adet olacak hissi olur ya hah oyle iste devamlı değil ama yellenir gibi oluyor sizce neden ki? Korkmam gerekli mi
sukranaslier Merveyunus31 adet sancısı gibi sancılar normal vucut sanki adet oluyormuş gibi her ay oluyor o üşütme yediğine içtiğine dikkat et
Emel2328 Merveyunus31 o haftalarda bende de vardı adet sancısı gibi değilde ama rahatsız eden bi ağrı sağ taraftaydi benimde ama rahim bağlarıyla alakaliymis bir hafta sürmeden geçti çok şükür
Tubasim Merveyunus31 bende de oluyor kısa süreli, sıkıntı olmaz diye düşünüyorum doktorum da normal diyor böyle ağrılara. Bebek yer açıyor kendine. Ama tabi dayanılmayacak ağrınız olursa doktorunuzla iletişime geçin mutlaka.
Dilara9 Canim bende 20 haftalik hamileyim bendede oluyor ama geciyor geri eger icin rahat degilse doktoruna arayip sorsan ?
Merveyunus31 Dilara9 canım bebegin hareketlerini hissettiğim için önemsemedim tam bu haftalarda rahim bağları geriliyormuş kasıkta ağrı yapabilirmiş şimdi araştırdım içim bir nebze olsun rahatladi
Merveyunus31 Tubasim yok dayanilmicak gibi değil de usul usul ağrıyor bazen oluyor sürekliliği de yok çok şükür
Tubasim Merveyunus31 ayagına çorap giy devamlı bi de belin karnın üşümesin çıtçıtlı atlet iş görüyor havalar ısınsa bile biz daha hassas dönemdeyiz belki de üşütüyoruz bazen ondan sık ağrıyor