bsra2626 Deniz_11 benimde doktorum seda hanim kesinlikle cok ilgili guler yuzlu bi hekim.ümit visneliktede doktor murat boylu var oda iyi bir hekim canim ama seda hanim ilk tercihim😀
erkekseemir-annesi Deniz_11 Deniz_11 o zaman batıkent ümit hastanesi murat boylu çok iyi bi doktor çok ilgilidir
Deniz_11 bsra2626 Çok teşekkür ederim canım bayan olması ilk tercihim zaten ☺️Peki fiyat bilgisi aldınız mı 🌹
bsra2626 Canim ben o kurumun hemşiresiyim o yüzden fiyat personele farkli oluyor normalde net ne kadar inan bilemiyorum😀
Deniz_11 bsra2626 Fiyatını öğrenemesemde o kurumdan olmanıza sevdirdim en azından bu bilgileri alabildim teşekkür ederim .☺️Arkadaşım Abdurrahman akçaya gitmişti ama yorumlarına baktığımda bazı olumsuzluklar var sen düşünüyorsun canım bir bilgi verirmisin
bsra2626 Deniz_11 onu bende iyi diye duydum ama o hekimle calismadim ve gitmedigim icin pek yorum yapamiyorum canim seda hanimla birebir hastasi oldugum icin bu kadar emin sekilde seni yonlendirebilirim her zaman istedigin bilgiyi rahatlikla verebilir 😀
edaeses Deniz_11 kesinlikle gitmeyin Abdurrahman’a akçaya 5 haftalık hamileliği bile göremeyip simir testi aldı ve çok ilgisiz insanın yüzüne bakmıyor Murat Şenol müthiş doktor Ümit hastanesi Batıkent’te