Cigdemyslyrt Güzel anneler merhaba. 18 haftalık hamileyim. Ve biraz kanamalı geçiyor. Benim gibi geçiren var mi bu süreci 😟
Ezra Bende ikizlere hamileyim 9. Haftadan itibaren kanamam var haftada bir iğne oluyorum ve istirahat verdi doktorum
Cigdemyslyrt Ezra benim 2. Ayda bi kanamam oldu 15 gün lekelenme şeklinde devam etti. Şimdi 4. Ayda yim tekrar oldu. Neden olduğunu net söyleyemiyor doktor. Ve şuan içerde hala kanama var insan korkuyor 😓