Merhaba kızlar 12 gün önce aşılama yaptırdım adetime 7 gün var dün açık pembe renkte kanamam oldu şükür akşamdan bu yana gelmedi birşey ama bu yerleşme kanaması olabilirmi erken gebelik testi yaptım çok silik gri şekilde çıktı aranızda benim gibi olan ve sonrasında hamile olduğunu öğrenen varmı acaba?