aLmisMomS Merhaba hanımlar 27+2 günlük olduk. İki üç gündür muhteşem bel ağrısı çekiyorum sol bacağıma kadar vuruyor geceleri uyuyamıyorum. Acaba bunlar süreç gereği normal midir? Birazda olsa rahatlamak için ne yapabilirim?
OzgeSelcuk aLmisMomS bende 27+1im. Üç dört gündür benimde felaket bel ağrısı var hatta ağrı boynuma vuruyor sırtıma batıyor resmen😣 ne yapsam geçmiyor eşime masaj yaptırıyorum hissetmiyorum bile 🥺 bende şurda durayım da belki bize bişiler diyen olur
Zuhraa aLmisMomS ben 23+2 yim 2 gündür bende de var ve sağ ayağıma vuruyor sabahi zor ediyorum. Doktora da gidemiyoruz ki soralim😶
Belmaaa aLmisMomS ben de aynıyım 28+1 ve bir haftadır çekiyorum burda yazdım kimse bir şey demedi doktorum fizik tedaviye gitmen lazım dedi dün gittim doktor bir jel verdi iki gündür kullanıyorum hafifletecek ama geçmeyebilir dedi bir de hamile yastığı önerdi
Merbe61 aLmisMomS 23 hafatlık benımde dun basladı fıtık vardı sanırım bende yıne o tetıkledı sol bacağına vuruyor sıcak su koyuyorum yurudugumde gecoyor yatınca cok kötuyum doktora da gıdemıyorum çekıcez galuba
Zuhraa aLmisMomS valla bende öyleyim son 2 3 gündür böyle sabahta geçmiyor. Gece de yatınca artıyor ağrısı
aLmisMomS Belmaaa bacağımın altında üstünde arkamda hep yastık var 🤦🏻♀️ Ne diyelim bebişler iyi olsunda
Belmaaa aLmisMomS sol bacağımı çekerek yürüyorum ağlıyorum bazen 😢 hiçbir işini yapamamak yürüyememek ne kötüymüş
aLmisMomS Belmaaa olsun evlatlarımız sağlıklı olsunda.. çok zor eskiden sabah kalka ev topla kahvaltı temizlik hatta yetişirse cam sil akşam yemeği yemekten sonra çay Süpermenmişiz şimdi kahvaltı hazırlayabilirsem şükrediyorum