Bende normalde Karataşa Aysel hanıma gidiyorum canım dediğin gibi oda çok kalabalık ve bekliyordum orda randevu de 3 haftalık dolu oluyor ama ben hastaneden çok memnun değilim ve Doğum ücreti 6 ayda bir zamlanıyor şuan tam ne kadar bilmiyorum da 4 olmuştur herhalde Ümran hanımı ve Su Hastanesi çok duydum onun için değiştirmeyi düşünüyorum canım 😊Bekleme konusunda da alıştım artık 😂