Valeriamom Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var var mı hoşunuza giden isimler veya koymayı düşündüğünüz isim🙂
deletedmom01 Valeriamom Defne.Belinay.Hira.mila.Derin.deren. Asel.Ahsen.Ülkü.Nehir.Bade.Duru.Nilay. Bunlar nasıl mesela 😊😊 Benim kızım olacak Defne'ye karar verdik 😊😊
deletedmom01 Valeriamom tesekkur ederim 😊❤ Defne Ada istiyordum esimde sadece bi isim dedi. Bende kabul ettim isimli havlu yaptirdim bide dun isimli yastik siparisini verdim😊 insallah sende guzel bir isim bulrsn😊😊
Valeriamom deletedmom01 benim eşim de iki isim istemiyor o yüzden seçmek daha zorlaşıyor ada ismi de güzelmiş
deletedmom01 Valeriamom Aynen cnm.😊 Oglum olsaydi cok kararszlk anlasamiyorduk esim Alpaslan diyordu bende Egemen sonra alpaslani kabul ettim ama kız oldugunu ogrendik cok sukur defnede kaldk😊