KucukAnne538 Canım 30+4 de gittiğimde 1965 gramdı ve bebek 2 haftada 700 gram almıştı bu forumda yazılan muz, kaşar peyniri, kuruyemiş, mercimek gibi şeyleri çok tüketmiştim. Ama 33+0 da gittiğimde tam 2.5 haftada 250 gram aldığını öğrendim çok üzüldüm yine aynı şeyleri hatta fazlasını tükettim ama bebek geliştikçe normal dedi doktor takma kafana sakın asıl 33 den sonra haftalık 200-250 gram kadar olduğu olacak dedi. 🙏🏻