Merhaba kızlar ben 39 haftalıgım normal de gittiğim hastanem vardı takipli olduğum ama oda virüsten dolayı karantina hastanesi olmuş doktorum hastane ara dedi benide haftamdan dolayı her hastane almıyormuş sadece etlik zübeyde hanım var orası doğum üzerine olduğu için orası alırmıs sizce nasıl bi hastane ankarada yaşayıp da o hastaneye gidip memnun kalan varsa yada başka memnun kaldığınız hastane varmı