Hazalmelek_65 Merhaba anneler. Ben 37 haftalık hamileyim. Bugün sıvı azlığından yatışım yapıldı. Nst de sancı yok ama 1cm açıklık var dendi. Böyle bir durum yaşayan varmı?
AyaYlmazYldrm Hazalmelek_65 hagtaniz guzel bence cok kafana takma erkn haftalarda olsaydi aorun olurdu ben 36 da dogurdum bu nedenden
Filizzz66 Haftanızı doldurmuşsunuz bence sıvıdada azlık varsa doğumu başlatmak için elinizden geleni yapın. Zaten heryer biriz kaynıyor bir an önce doğum yapıp bebeğinizide alıp evinize gidin
Hazalmelek_65 AyaYlmazYldrm suni ile başlatırlar değilmş doğumu? Çnkü kendi sancım yok hiç😔sunide beni çok korkutuyor