Kızlar merhaba 33 haftalık gebeyim devlet hastanesinde takibim yapılıyor. Kontrole gittiğimde rutin kan ultrason filan bakılıyor ama doğum normal mi serzeryan mı bilgi verilmiyor. Ne zaman bilgi veriliyor bi bilginiz var mı 🙄 ilk gebeliğim o yüzden tecrübeliler yardımcı olursa cok sevinirim ❤