Kızlar psikolojik çökmüş durumdayım. Sürekli eşime yükleniyorum. Böyle herşeyi batıyor sanki. Beni sevmiyosun bebeği sevmiyorsun diyorum sürekli. 12 saat çalışıyor bana ayıracak vakti kalmıyor ondanmıdır nedendir bilmiyorum. Bazen sabah gidiyor 1 gibi 2 gibi geldiği bile oluyor. Önceden çok çalışıyor yoruluyor diye üzülürdüm şimdi çalışıyorsa çalışsın benimlede ilgilensin diyorum. Çalıştığı saatler içerisinde bunaltmıyorum neden aramıyorsun neden yazmıyorsun demiyorum ama geldiğinde o kadar özlem oluyorki. Hep sarılsın hiç bırakmasın istiyorum 😔 sarılıyorda sarılmıyor değil ama bıraktığında böyle yetmemiş gibi geliyor. Benim gibi olanlar varmı yoksa sadece ben mi böyleyim 😖