Bugün 2de ayrıntılı ultrasonumuz var. Uzunca oğlumu görmek düşüncesi beni çok heyecanlandırıyor. Fakat aklıma takılan şey şu bu çekim için yine tatlı veya çikolata yemem gerekir mi? Yoksa sakin mi olması gerekiyor?🤔 devlette çekim yaptıracağız ve normalde özelde devam ediyor kontrollerim. Ne kadar etkili olacak onu da bilmiyorum 🤔