Merhaba kızlar, 6 haftalık hamileliğim var çok şükür, 2 buçuk yıl sonra ilk hamileliğim. Yalnız dün gece yoğun bi kanamam oldu aniden oldu gün içinde pek yorulmamıştım da. Gece acile gittik 1 iğne vurup, progesteron fitil başlattılar sabah akşam. Şuan sürekli yatıyorum, benimle aynı durumu yaşayan oldu mu? Ne yapabilirim?