Allah yardımcın olsun 4.aya girdim hafifledi şükür yemek yiyebiliyorum en azından 2.-3. Ay arası kilo kaybım oldu baya doktor 6 şişe serum tedavisi vermişti şuan sadece sabahları istifra ediyorum inşallah artmaz sana dua edicem 🙏🏻Bu arada bunun çaresi cidden yok hapmış vs o şiddetli dönemi illa kanırtarak yaşıyor insan bende öyle oldu