Deryadeniz Ben çalışmıyorum evlendiğimden beri ev hanımıyım iş tecrübem oldu tabiki,insanları yaklaşımlarını çok iyi anlayabiliyorum mağaza müdürlüğü yapıyordum şuan polis eşiyim,sizde buradaki doktorlara muayene olsanız fikirlerimiz aynı olur emin olun,küçümsediğimden değil asla onlarda görevlerini yapıyorlar ama doğuda ne kadar tecrübe edinebilir