Cnm benim doğum yapan arkadaşlarım bana bi yağ karışımı önerdiler, hepsi çok memnun kalmış. Ben 24 haftalık hamileyim tavsiye etmem için henüz erken ama şimdilik çatlak problemi yaşamadım. Kayısı , kakao, tatlı badem ve susam yağını aynı ölçüde karıştırıp bir şişeye koydum. Evde hakiki zeytinyağı vardı azıcıkta ondan ekledim. 3. aydan itibaren her gün, son ay günde 2 kere doğumdan sonra da cildin sıkılaşana kadar devam et dediler. Göğüslerime, kalçama ve karnıma sürüyorum. Günde 2,5 litre de su içiyorum mutlaka. Çoğu kişi genetik diyor ama tedbir almakta fayda var.